lørdag 7. mai 2011

LP trening klasse 2 øvelser

Trening på torsdag, målet var å trene på klasse 2 øvelser. Vi prøvde oss på vår første fellesdekk med skjult fører. Jeg gikk i skjul og Karmel lå stødig. Jeg gikk frem og skjulte meg ca 3 ganger i løpet av 2 minutter. Så første forsøk gikk veldig bra, Karmel lå som han skulle. Veldig gøy:)

Vi trente på dekk under mars, det gikk ganske bra. Jeg var mest usikker på hva jeg skulle.
Stå under innkalling gikk over all forventning. Karmel bråstoppet da jeg sa stå! Flinke gutten min:)
Ruta gikk også veldig bra. Jeg la ut musematte og Karmel løp rett dit:)
Apportering gikk fint, det som mangler der er farten inn til meg etter han henter apporten.
Hopp over hinder og sitt på andre siden. Snu og sitte må vi trene mer på:)

Veldig inspirenrende å være i klasse 2. Vi satser på å starte i klasse 2 LP på klubbmesterskapet 9 juni:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar